Har i som selskab/forening problemer med skadedyr, tilbyder vi faste aftaler og serviceaftaler.

Mange boligforeninger har i dag behov for effektiv bekæmpelse af skadedyr, da det hurtigt kan gå hen og blive et større problem. Møl, klannere og væggelus er et voksende problem i Danmark (statistik), det mærkes tydeligt i budgettet hos administratoren og på kontoret hos viceværten.

Derfor tilbyder vi at komme ud og mødes med den instans som står for dette. Der tilbydes at forhandle en 3-årig aftale, med faste priser samt lave en handlingsplan for bekæmpelsen og godkendelsen af hvert enkelt tilfælde.

Problemet med møl, klannere og væggelus er, at den almindelige dansker ikke har megen kendskab til problemet, derfor kan et lille angreb hurtigt komme ud af kontrol. Vi prøver derfor efter aftale med foreningen, at skabe et tæt samarbejde med vicevært og administrator. Her lærer vi dem hvordan de skal bære sig ad med dette. Således vi kan yde en optimal bekæmpelse og sammen holde skadedyrene ude.

Serviceaftaler

Ved rotter og mus tilbyder vi at opsætte detektorkasser til observation og bekæmpelse. Efter rottebekendtgørelsen skal disse aftaler serviceres en gang i kvartalet (observation). Når problemet er ude, træder bekæmpelsen i kraft og når problemet er løst, går vi tilbage til observation.

Priser aftales efter størrelse på området og antal kasser som skal opsættes.

Driver du/i f.eks. en restauration eller fødevarebutik, arbejder vi sammen med fødevarestyrelsen som bliver kontaktet når problemer opstår. Vi løser problemet på bedst mulig vis, hvor du får den rigtige service og vejledning. Efter besøg, er vores mål at have sikret din butik den bedste service, således at dine kunder og fødevarestyrelsen har tillid til dig og din forretning.